Günümüzde promosyon firmaların geniş kitlelere ulaşmak için seçtiği yolların başında geliyor. Promosyon ürünlerin diğer birçok reklam türünden farkı öncelikle tüketicilerin promosyon ürünleri sürekli kullanarak markanın reklamını kendi kendilerine yapıyor olmaları. Promosyon yönteminin kullanılmasındaki bir diğer neden ise tv ve radyolar için kullanılan reklam bütçelerinin çok büyük ve geçici olması. Tv veya radyo için verilen reklam sadece o an reklamı izleyen kişilere ulaşıyor. Oysa promosyon bir ürün yıllar boyu kullanılabiliyor. Son yıllarda promosyon sektörünün gelişmesi de promosyon ürünlerinin önemini arttırmış durumda. Geçmiş dönemlerde promosyon ürünler genellikle ofislerde şık görünen ancak kullanışı düşük olan ürünlerdi. Artık usb bellek, lazer kalem gibi ürünler tüketicilerin sürekli yanında taşıyabildiği ve gittiği her yere reklamınızı taşıdığı ürünler olarak dikkat çekiyor. Promosyon için önemli olan çarpıcı olması, firmayı ve temel sloganı tüketicinin aklına kazıyabilmesi ve insanların markayı tanımasında yardımcı olmasıdır. Promosyon aynı zamanda ciddi bir prestij meselesidir. Sektörün güçlü isimlerinin firmanın adının yazılı olduğu eşyaları kullanması sektör çalışanlarının bu markayı diğer firmalardan daha fazla ciddiye almasını sağlar. Tüm promosyon işleriniz için Türkiye'nin en popüler promosyon firmaları arasında yer alan Mert Promosyon'a http://wwwmertpromosyon.com adresinden ulaşabilirsiniz
7 Şubat 2012 Salı
Promosyonun önemi nedir?
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder